luni, 1 iunie 2009

Sotia dupa 4 ani de casnicie, 3 ani de la nastere si 10 de cand ma cunoaste...


Cand ma prinde ma tortureaza! Nu pot scapa. Sau poate nu vreau.

Sotul tocmai termina de citit “Barbatul casei“, o carte care ii invata pe barbati cum sa se impuna in relatia cu sotia. Vine direct la nevasta-sa si, proptindu-se in fata ei, ii spune :
-De acum inainte sa-ti intre in cap ca eu sunt barbatul in casa asta si cuvintul meu e lege!!! Ai inteles? Acum vreau sa-mi prepari cina, sa ma servesti, dupa care vreau ceva la desert. Dupa ce mananc, te duci sa-mi pregatesti baia, ca sa ma relaxez. Dupa baie, ghici cine ma imbraca si imi face freza!!??
Nevasta ii raspunde:
-Aia de la pompe funebre?!

Vand nevasta !! An de fabricare: 1980,
culoare: bruneta, ochi caprui
zambet superb
Pret negociabil.
O dau cu accesorii : o fetita de 3 ani.
Rog seriozitate!!!..

Un cuplu sta ca intotdeauna pentru micul dejun pe terasa.
Deodata, sotia se apleaca peste masa si ii trage sotului una de-l lipeste cu spatele de scaun.
O vreme e liniste, apoi intreaba batranul mirat:
- Pentru ce a fost asta?
- Pentru 10 ani de sex nereusit.
El sta pe ganduri afundat in scaun.
Dupa o vreme, se ridica si ii trage femeii una peste cap de zboara cu tot cu scaun.
- Da` tu de ce ai facut asta? zbiara ea la el.
- De unde dracu stii tu diferenta dintre un sex reusit si unul nereusit?

Un comentariu:

  1. Ai o familie foarte frumoasa. Sa te bucuri din plin de ea si sa va dea Dumnezeu numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere